Sociální fobie Sociální fobie   
 
Témata  |    1   přihlásit | registrace  

Hlavní menu

   Úvod
 Články
 Terapeuti
 Knihy
 Vaše příběhy - vložit
 Vaše tvorba - vložit
 Fórum - založit téma
 Pokec -stav
 Seznamka
 Ankety
 Kalendář
 Poradna
 Odkazy
 Kniha návštěv
 Kontakt
 


TOP

  Hudba,co rádi poslouchají fobíci, 13.12.2018, 02:38
Filmy, 23.11.2018, 20:46
Ztrata panictvi/panenstvi u lidi ze SF,kdy ?, 04.09.2017, 18:55
Zaměstnání a sf, 01.11.2016, 19:13
Hledají se všichni z Ostravska, 11.01.2015, 18:00
|Něco pro radost, 06.08.2014, 11:54
Vědecké zajímavosti, 06.08.2014, 11:37
Sociální fobie a křesťanská víra, 13.06.2014, 16:06
Naše občanské sdružení, 19.09.2013, 15:51
Pomohla někomu AD na SF?, 16.01.2013, 21:55
 
Celkem: 30 Zobrazit vše


Aktuality

  19.09.2010, 17:36
Byly aktualizovány informace o občanském sdružení Sfinga, o.s. Obecné informace, cíle, kontakty, termín srazů ...zobrazit

02.08.2010, 22:35
Diskuzní fórum nyní dostupné přes RSS čtečky. Zdroj XML Atom 1.0 http://socialnifobie.info/feed/ Případné pr...zobrazit

10.07.2010, 15:08
Portál dostal nový plášť! Náměty a připomínky jsou velmi vítány. Především pak, pokud naleznete chybu, ozn...zobrazit

08.07.2010, 12:54
Zdravím vespolek Dnes došlo k nasazení nového motoru fóra. Z vnějšku se vcelku nic nezměnilo, ale uvnitř do...zobrazit

 
Celkem: 4 Zobrazit vše



Seroxat-Silne vedlajsie ucinky09. května, 10:53
Dobry den,mam diagnostikovanu uzkostnu poruchu.V zimnom obdobi som na uzkostu puruchu nebral ziadne lieky nakolko som sa citim relativne dobre.V jarnom obdoby sa mi uzkost dost zhorsi a musim zacat z uzicanim antidepresiv seroxat.V minulosti som tento liek v pohoda uzival bez niakych vyraznich vedlajsich ucinkov.Moj problem spociva v tom ze ked som tento rok pri prichode jari nasadil seroxat tak uz po prvom podani lieku 5mg,co je pol tablety sa mi po par hodinach objavia neziadnuce ucinky a to v dost velkej miere-velke navali uzkosti,busenie srdca,bludne a strasidelne myslienky.Skusal som nasadit aj iny liek vola sa alventa a presne to iste,hned po prvom uzity po par hodinach sa mi dostavia strasne uzkosti pocit na umretie.
VIete mi prosim poradit co mam robit!!!Preco pocitujem take silne neziaduce ucinky lieku hned po par hodinach od prveho uzitia lieku?V zime som mal silny zapal zaludka,a boli mi predpisane tablety na zaludocnu kyselinu-Ozzion ktore som uzival asi 4 mesiace-Spominany ozzion som vysadil cca pred 7 dnami nakolko som si myslel ze tie nezaduce ucinky z antideresiv mam z onoho lieku,ale po vysadeni sa nic nezmenilo.Musim sa priznat ze v zimnom obdobi ked som nic nebral som si dal kazdy vecer niaky alkohol,ci už 5 piv,alebo liter vinka,samozrejme teraz uz nepijem alkohol nakolko viem ze na antidpresiva sa nema pit.Dakujem za odpoved a pomoc.
Přidat k oblíbeným | Dolů | Odpovědět   

nic|profil:Re: Seroxat-Silne vedlajsie ucinky 09. května, 19:48
Nahoru |  Dolů |  Odpovědět    

Abby001|profil:Re: Seroxat-Silne vedlajsie ucinky 12. května, 12:36
To mam podobny.Zimni obdobi v pohode i kdyz s lekama,ale jak zacne jaro nebo ted uz spis leto tak bych si nejradeji hodil provaz.
Nahoru |  Odpovědět    

  1  


Témata





Pro vkládání příspěvků, je nutno být přihlášen.
Pokud jste již registrován, přihlaste se zde.
Pokud nemáte doposud registraci, registrujte se zde.
Zaslat zapomenuté heslo zde.




Sdílejte

 
 


Plánované akce

  Fobici z Ostravy, 15.11.2018, 11:56
Svépomocná skupina České Budějovice, 04.11.2018, 18:04
Skupina Ostrava, Frýdek a okolí, 04.10.2018, 17:52
Sraz Ústecko, 28.08.2018, 21:56
Milešovka Hromová hora, 10.06.2018, 21:33
 
Celkem: 122 Zobrazit vše


Hledat

 
  
Web Témata 
Příspevky
 
 


Anketa

 

 
Vypsat všechny ankety


Google search

 

 


Návštěvnost

   


       SF na Lidé.cz
       SF na Twitter
       SF na Facebook
       RSS 2.0, Atom 1.0